יום ראשון, 15 בפברואר 2015

צילומי בוק בת מצווה

כאשר עושים מסיבת בת מצווה במועדונים לבת מצווה זה מקובל מאוד לעשות משהו מעבר לאירוע עצמו, משהו שיישאר מזכרת לעוד שנים רבות. מסיבה היא דבר מצוין אך כשאחרון האורחים עוזב המסיבה נגמרת. חשוב להוסיף משהו להפקת הבת מצווה שיישאר אתנו לעוד שנים ארוכות. יש כאלו הבוחרים בהפקת קליפ לבת מצווה ויש כאלו הבוחרים בצילומי בוק בת מצווה. מסקר שערכנו בקרב האנשים המקיימים אירועים במועדונים לבת מצווה ראינו ששתי האפשרויות הן פופולריות מאוד ויש אפילו הבוחרים בשתי האופציות. צילומי בוק בת מצווה משאירים מזכרת נהדרת לכלת הבת מצוה ולכל המשפחה. בוק לבת מצווה יגרום לנערה להיראות זוהרת בתמונות בעלות איכות גבוהה אשר נעשים על ידי צלמים מקצועיים.

המלצות לצילומי בוק לבת מצווה

הניסיון שלנו במועדונים לבת מצווה מראה שהתמונות הכי יפות בבוק לבת מצווה הן אלו המבטאות את אישיותה של הנערה באופן טבעי ולא מנסות להפוך אותה למישהי אחרת. המטרה של הבוק היא לא להפוך את הנערה לדוגמנית בפרסומות אלא לעשות מזכרת איכותית לשנים הבאות. יש המתאמצים יותר מידי להפוך את הנערה לאישה, הם משתמשים בתמונות ואביזרים המשרתים מטרה זו. ישנם רבים היוצאים נגד אופנה זו, התמונות נראות לא טבעיות.  קחו את בחשבון כאשר אתם מזמינים צילומי בוק לבת מצווה. מוטב שתדונו בנושא עם הצלם. כל שאר ההחלטות לגבי הבוק יושפעו מהחלטה זו.

את הבוק מצלמים לפני האירוע במועדונים לבת מצווה. כאשר מצלמים בוק לבת מצווה יש שתי אפשרויות לצילומים, האחת היא לעשות צילומי סטודיו והשנייה היא לעשות צילומי שטח. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות שלה ויש כאן הרבה עניין של טעם אישי, ההחלטה היא שלכם. כאשר עושים את בוק הבת מצווה בסטודיו ניתן לשלוט ברמת התאורה באופן מלאכותי וגם לבחור את הרקע לתמונה. בצילומים בשטח לא ניתן לשלוט בתאורה, הכול תחת חסדי הטבע. כל תמונה תצא שונה מהאחרת, זה מושפע מזווית השמש, מצב העננים, מזג האוויר וכל גורם סביבתי. בסטודיו כל התמונות הן תחת שליטה, בוחרים רקע, בוחרים אור... כאשר עושים בוק לתמונות בטבע אז התמונות נראות יותר אותנטיות וייחודיות.

מבחינת הצלמים קל יותר לעשות צילומים בסטודיו ולכן המחירים יותר נמוכים, בשביל לעשuת צילומים בטבע יש צורך ביותר זמן וכמו כן לקחת ציוד צילום לשטח. מקובל בתחום שצילומי בוק בטבע עולים יותר אך עדיין המחירים הם סבירים. בוק לבת מצווה ישאיר אתכם עם אלבום צילומי סטילס שיהווה מזכרת נעימה מאירוע הבת מצווה, מהיום הנפלא ובכלל זכר לתקופה.

שימו לב שבוק לבת מצווה הוא אינו רק אלבום אחד, אצל כל הצלמים העובדים עם המועדונים לבת מצווה ניתן לעשות הזמנות מיוחדות גם לאלבומים קטנים שאותן ניתן להעניק במתנה לקרובי משפחה יקרים במיוחד וגם תמונות מוגדלות שאפשר לתלות באירוע הבת מצווה. כמו כן ניתן לקבל העתק דיגיטאלי של האלבום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה